Ēka ėshtė " intuita" ?...
Faqja 1 e 1
Ēka ėshtė " intuita" ?...
Ēka ėshtė "intuita" apo parandjenja?...
Njeriu konsiderohet sikur krijesa mė e pėrsosour hyjnore nė rruzullin tokėsor,e ndėrtuar nga shtatėfishimi konstituiv.
Intuita apo parandjenja ėshtė funksion natyror i ndėrtimit tė njeriut qė rregullon mu procesin e veprimit tė qenėsisė tonė pėr parandjenjė,...
Pėrmes parandjenjės kontaktohet me qenien tonė reale dhe absolute. Nė fakt, ajo ėshtė ndjenjė e zėrit tonė tė brendshėm si sinjal hyjnor, i cili na jep informatė pėr ēdo gjė konkrete.
Informatat e arritura pėrmes parandjenjės, janė sinjale qė vijnė nga potenciali ynė i pastėr nė formė tė parandjenjave dhe ato janė tė pagabueshme.
Shembull konkret mund ta marim kur na qan zemra nė dikend nė shoqėri apo edhe nė tė dashurin se nuk ėshtė i sinqert ashtu siē paraqitet, na mashtron pas shpine, ta ndien zemra se diēka nuk ėshtė siē i takon dhe mu kėto veti janė pjesė tė parandjenjės, d.m.th nė njė moment na thot zemra se diēka po ndodh,....
Dijeni!...Nėse parandjenja ju thotė se diēka ėshtė ashtu, e mirė apo e keqe atėherė patjetėr duhet ta pranoni se ėshtė ashtu.
Vlerėsimi, mirė apo keq ėshtė reagimi natyror i njohurisė pragmatike tė arritur pėrmes edukatės, etikės... etj.
Plotėsisht duhet tė jemi dakord se edukata e mirėsjellja sipas normave tė pėrgjithshme, ėshtė imperativ i ekzistencės sonė si qenie e pėrsosur nė njė shoqėri tė organizuar, por nė anėn tjetėr, kjo edukatė, nė tė shumtėn e rasteve, mbėshtetet te mėnjanimi i "unit" tonė tė vėrtetė, dhe kthimin e tij kah reagimet e tė tjerėve,....
Pra "intuiten" respektojeni atė si njė mike tė dashur qė ju do sinqerisht dhe nuk ju tradhton kurrė.
LiLxLaDy
Njeriu konsiderohet sikur krijesa mė e pėrsosour hyjnore nė rruzullin tokėsor,e ndėrtuar nga shtatėfishimi konstituiv.
Intuita apo parandjenja ėshtė funksion natyror i ndėrtimit tė njeriut qė rregullon mu procesin e veprimit tė qenėsisė tonė pėr parandjenjė,...
Pėrmes parandjenjės kontaktohet me qenien tonė reale dhe absolute. Nė fakt, ajo ėshtė ndjenjė e zėrit tonė tė brendshėm si sinjal hyjnor, i cili na jep informatė pėr ēdo gjė konkrete.
Informatat e arritura pėrmes parandjenjės, janė sinjale qė vijnė nga potenciali ynė i pastėr nė formė tė parandjenjave dhe ato janė tė pagabueshme.
Shembull konkret mund ta marim kur na qan zemra nė dikend nė shoqėri apo edhe nė tė dashurin se nuk ėshtė i sinqert ashtu siē paraqitet, na mashtron pas shpine, ta ndien zemra se diēka nuk ėshtė siē i takon dhe mu kėto veti janė pjesė tė parandjenjės, d.m.th nė njė moment na thot zemra se diēka po ndodh,....
Dijeni!...Nėse parandjenja ju thotė se diēka ėshtė ashtu, e mirė apo e keqe atėherė patjetėr duhet ta pranoni se ėshtė ashtu.
Vlerėsimi, mirė apo keq ėshtė reagimi natyror i njohurisė pragmatike tė arritur pėrmes edukatės, etikės... etj.
Plotėsisht duhet tė jemi dakord se edukata e mirėsjellja sipas normave tė pėrgjithshme, ėshtė imperativ i ekzistencės sonė si qenie e pėrsosur nė njė shoqėri tė organizuar, por nė anėn tjetėr, kjo edukatė, nė tė shumtėn e rasteve, mbėshtetet te mėnjanimi i "unit" tonė tė vėrtetė, dhe kthimin e tij kah reagimet e tė tjerėve,....
Pra "intuiten" respektojeni atė si njė mike tė dashur qė ju do sinqerisht dhe nuk ju tradhton kurrė.
LiLxLaDy
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi